G4 Doctoral dissertation (monograph)
"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa": substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään (2010)


From, K. (2010). "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa": substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään [Doctoral dissertation]. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 381.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsFrom, Kristiina

ISBN978-951-39-3778-2

Journal or seriesJyväskylä studies in education, psychology and social research

ISSN0075-4625

Publication year2010

Number in series381

Number of pages in the book174

PublisherJyväskylän yliopisto

Place of PublicationJyväskylä

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1

Additional informationJulkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-3801-7). Grounded theory.


Keywordsfunctionalityoperational environmentspecial education (upbringing)pupils with special needscooperation (general)teamworkgrounded theoryinclusion

Free keywordsactivity-based participation; child with special educational needs; co-operation; organisational learning


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Preliminary JUFO ratingNot rated


Last updated on 2023-02-02 at 14:00