G4 Doctoral dissertation (monograph)
"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa": substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään (2010)
From, K. (2010). "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa": substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään [Doctoral dissertation]. Jyväskylän yliopisto. Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 381.
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: From, Kristiina
ISBN: 978-951-39-3778-2
Journal or series: Jyväskylä studies in education, psychology and social research
ISSN: 0075-4625
Publication year: 2010
Number in series: 381
Number of pages in the book: 174
Publisher: Jyväskylän yliopisto
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1
Additional information: Julkaistu myös verkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-3801-7). Grounded theory.
Keywords: functionality; operational environment; special education (upbringing); pupils with special needs; cooperation (general); teamwork; grounded theory; inclusion
Free keywords: activity-based participation; child with special educational needs; co-operation; organisational learning
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Preliminary JUFO rating: Not rated