Go to Header
Go to Main Navigation
Go to Content
Go to Footer
Ohjeet
Kirjaudu sisään (ulkop. käyttäjät)
Kirjaudu sisään (JY-tunnus)
Saavutettavuus
English (GB)
Henkilöluettelo
>
Maili Pörhölä
Etusivu
Asiantuntijat
Organisaatiot
Hankkeet
Julkaisut
Tutkimusaineistot
Tutkimusaktiviteetit
Tieteenalat
Rahoitusohjelmat
Seurantakohteet
YSO-asiasanat
Maili
Pörhölä
Ei aktiivista nimitystä
Julkaisut ja muut tuotokset
1/3
Cross-cultural comparisons of bullying among university students : perspectives from Argentina, Estonia, Finland and the United States
(
2015
)
Pörhölä, Maili; et al.
;
A3
;
OA
Do the roles of bully and victim remain stable from school to university? : theoretical considerations
(
2015
)
Pörhölä, Maili
;
A3
;
OA
Cyberbullying amongst university students. An emergent cause for concern?
(
2013
)
Cowie, Helen; et al.
;
A3
Positive uses of new technologies in relationships in educational settings
(
2013
)
Spears, Barbara; et al.
;
A3
School teachers bullied by their students: Teachers´ attributions and how they share their experiences
(
2012
)
Kauppi, Teemu; et al.
;
A1
Teachers bullied by students: Forms of bullying and perpetrator characteristics
(
2012
)
Kauppi, Teemu; et al.
;
A1
The use of interpersonal communication technologies to establish and maintain peer relationships
(
2012
)
Pörhölä, Maili; et al.
;
A3
;
OA
Kiusaaminen opiskeluyhteisössä
(
2011
)
Pörhölä, Maili
;
B2
;
OA
Kouluaikaisten kiusaamiskokemusten vaikutus nuoressa aikuisiässä
(
2011
)
Pörhölä, Maili
;
B2
Lasten ja nuorten verkkokiusaamisen tutkimushaasteita
(
2011
)
Nieminen, Heidi; et al.
;
B1
;
OA
Bullying: Contexts, Consequences, and Control
(
2010
)
Pörhölä, Maili; et al.
;
C1
El Acoso: Contextos, consecuencias y control
(
2010
)
Pörhölä, Maili; et al.
;
C1
Kiusataanko korkeakoulussakin? Kolumni
(
2010
)
Pörhölä, Maili
;
E1
L’assetjament: Contextos, conseqüències i control
(
2010
)
Pörhölä, Maili; et al.
;
C1
Opettajat oppilaidensa kiusaamina: opettajien selitysmallit ja selviytymiskeinot.
(
2010
)
Kauppi, Teemu; et al.
;
B3
Viimeisin päivitys 2024-17-04 klo 21:22