Go to Header
Go to Navigation
Go to Content
Go to Footer
Guide
Login (ext. users)
Login (JyU account)
Accessibility
Finnish (Finland)
List of people
>
Päivi Perkkilä
Home
Persons
Organisations
Projects
Publications
Research datasets
Fields of science
Funding programs
Follow-up groups
Keywords (YSO)
Päivi
Perkkilä
ORCID link
:
https://orcid.org/0000-0001-7680-6420
No active affiliation
Fields of science
516 Educational sciences (Social sciences)
Follow-up groups
The Unit of Education (Kokkola University Consortium Chydenius KYC, CHYD)
Publications and other outputs
1 of 3
Multimodal Communication and Peer Interaction during Equation-Solving Sessions with and without Tangible Technologies
(
2023
)
Lehtonen, Daranee; et al.
;
A1
;
OA
Web-Based International Learning in a Finnish Teacher Education Program : Building Students’ International Competence
(
2023
)
Maunula, Minna; et al.
;
A3
;
OA
;
978-981-99-2785-2
Kielentämisen näkökulmia kuudennen luokan oppilaiden matematiikan sanallisten tehtävien ratkaisuihin
(
2022
)
Kortesalmi, Marja-Kaisa; et al.
;
B1
;
OA
LUMAT : International Journal of Math, Science and Technology Education. Volume 10, Issue 2, Special Issue: Mathematical Thinking and Understanding in Learning of Mathematics
(
2022
)
Joutsenlahti, Jorma; et al.
;
C2
;
OA
Matemaattisen ajattelun kielentäminen ymmärtävän oppimisen perustana
(
2022
)
Perkkilä, Päivi; et al.
;
D1
;
OA
Mathematical thinking and understanding in learning of mathematics
(
2022
)
Joutsenlahti, Jorma; et al.
;
B1
;
OA
Matkalla kohti ymmärrystä : matematiikan peruskurssin opetuksen periaatteiden tarkastelua
(
2022
)
Perkkilä, Päivi
;
D1
;
OA
Academic Literacy Supporting Sustainability for Mathematics Education - A Case : Collaborative Working as a Meaning Making for “2/3”?
(
2021
)
Perkkilä, Päivi; et al.
;
A3
;
OA
;
978-3-03897-893-0
Murtoluku vai suhde?
(
2021
)
Joutsenlahti, Jorma; et al.
;
A1
;
OA
The Potentials of Tangible Technologies for Learning Linear Equations
(
2020
)
Lehtonen, Daranee; et al.
;
A1
;
OA
Sustainability Development in Mathematics Education : A Case Study of What Kind of Meanings Do Prospective Class Teachers Find for the Mathematical Symbol “2/3”?
(
2019
)
Joutsenlahti, Jorma; et al.
;
A1
;
OA
A Case of Four Prospective Adult Class Teachers’ Mathematical Identity Work
(
2018
)
Perkkilä, Päivi
;
A4
;
OA
Matematiikan oppimisen iloa etsimässä? : Tulkintoja opiskelijoiden kirjoittamien oppimimispäiväkirjojen pohjalta
(
2018
)
Perkkilä, Päivi
;
A1
;
OA
Peruskoulun matematiikan oppikirjat osana oppimateriaalitutkimusta
(
2018
)
Perkkilä, Päivi; et al.
;
A3
Sähköinen kyselylomake ja sosiaalinen media aineistonkeruussa
(
2018
)
Valli, Raine; et al.
;
B2
Last updated on 2024-17-04 at 21:10