Tiina Kemppainen
Henkilökunnan yhteystiedot saatavilla yliopiston yhteystietohausta. ORCID-linkki: https://orcid.org/0000-0002-4623-1918 |
Yleiskuvaus
Tutkimusteemani liittyvät kuluttajakäyttäytymisen ja asiakaskokemuksen ymmärtämiseen etenkin digitaalisten palvelujen kontekstissa. Kiinnostuksenkohteisiini kuuluvat myös vastuullisuuteen, hyvinvointiin ja palvelumuotoiluun liittyvät teemat.
Tutkimushankkeet
- METAyCX, 2024-2026, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
- DAWN; Data analytics-based customer understanding in multi-channel service environments, 2021-2023, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
- TRIP; Data Analytics Based Internationalisation Concepts of Electronic Commerce Solutions, 2017-2019, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
- DigiConsumers, 2020, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos (JYU)
- Gateway to Mercury Business, 2017-2018, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
- Digi50+, 2015-2016, Kauppakorkeakoulu (JYU)
Opetus
- YMAA2110 Asiakaskäyttäytyminen
- YMAA2240 Palvelumuotoilu
- YMAA2130 Markkinoinnin johtaminen
- YMAA1920 Aineopintojen seminaarityöskentely ja tutkielma
- YMAS1930 Syventävien opintojen seminaari
- YTTP1120 Markkinoinnin perusteet
- YTTP2120 Introduction to marketing
Koulutus
- Kauppatieteiden tohtori, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu (Markkinointi)
- Kauppatieteiden maisteri, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu / Aalto yliopisto, Luovan talouden ja johtamisen maisteriohjelma (Markkinointi)
- Muotoilija, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
Aktiiviset JYU-affiliaatiot
- Kauppakorkeakoulu, Yliopistonlehtori
Aiemmat, ei-aktiiviset tai muut työsuhteet
- Kauppakorkeakoulu (Jyväskylän yliopisto), Yliopistonopettaja, Päättynyt
Tieteenalat
Seurantakohteet
Hankkeet, joissa vastuullinen johtaja
- Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkokaupan kontekstissa
- Liikesivistysrahasto