Tiina Kemppainen


Henkilökunnan yhteystiedot saatavilla yliopiston yhteystietohausta.

ORCID-linkkihttps://orcid.org/0000-0002-4623-1918


Yleiskuvaus

Tutkimusteemani liittyvät kuluttajakäyttäytymisen ja asiakaskokemuksen ymmärtämiseen etenkin digitaalisten palvelujen kontekstissa. Kiinnostuksenkohteisiini kuuluvat myös vastuullisuuteen, hyvinvointiin ja palvelumuotoiluun liittyvät teemat.

Tutkimushankkeet

  • METAyCX, 2024-2026, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
  • DAWN; Data analytics-based customer understanding in multi-channel service environments, 2021-2023, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
  • TRIP; Data Analytics Based Internationalisation Concepts of Electronic Commerce Solutions, 2017-2019, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
  • DigiConsumers, 2020, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos (JYU)
  • Gateway to Mercury Business, 2017-2018, Informaatioteknologian tiedekunta (JYU)
  • Digi50+, 2015-2016, Kauppakorkeakoulu (JYU)


Opetus

  • YMAA2110 Asiakaskäyttäytyminen
  • YMAA2240 Palvelumuotoilu
  • YMAA2130 Markkinoinnin johtaminen
  • YMAA1920 Aineopintojen seminaarityöskentely ja tutkielma
  • YMAS1930 Syventävien opintojen seminaari
  • YTTP1120 Markkinoinnin perusteet
  • YTTP2120 Introduction to marketing


​​​​​​​Koulutus

  • Kau​​​​​​​ppatieteiden tohtori, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu (Markkinointi)
  • Kauppatieteiden maisteri, Turun yliopiston kauppakorkeakoulu / Aalto yliopisto, Luovan talouden ja johtamisen maisteriohjelma (Markkinointi)
  • Muotoilija, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu



Aktiiviset JYU-affiliaatiot


Aiemmat, ei-aktiiviset tai muut työsuhteet


Tieteenalat


Seurantakohteet


Hankkeet, joissa vastuullinen johtaja


Julkaisut ja muut tuotokset

  
Go to first page
  
Go to previous page
  
1/3
  
Go to next page
  
Go to last page
  

Viimeisin päivitys 2024-06-08 klo 12:41