Joel Mero


Yleiskuvaus

Joel (Järvinen) Mero väitteli tohtoriksi vuonna 2016 Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulusta. Mero johtaa digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän (Digital Marketing and Communication) tutkimusryhmää sekä toimii kansainvälisen maisteriohjelman johtajana (Digital Marketing and Corporate Communication). Mero on suunnitellut ja toteuttanut yli 20 digitaaliseen markkinointiin liittyvää kurssia yli 10 eri korkeakoulussa, kaikilla koutusasteilla (kandi-, maisteri-, EMBA-, ja tohtorikoulutus). Hän on myös ohjannut useita väitöskirjoja ja lukuisia gradututkielmia.


Aktiiviset JYU-affiliaatiot


Aiemmat, ei-aktiiviset tai muut työsuhteet


Tutkimuskuvaus

Meron tutkimus keskittyy erityisesti digitaalisen markkinoinnin johtamiseen yritysten välisessä kaupankäynnissä (digitaalisen datan ja teknologioiden hyödyntäminen B2B markkinoilla). Hän on saanut parhaan tutkimusartikkelin palkinnon kahdesti maailman arvostetuimmassa B2B-markkinoinnin akateemisessa julkaisusarjassa (Industrial Marketing Management; 2017 & 2019)


Tieteenalat


Seurantakohteet


Omat asiasanat

Digitaalinen markkinointi; sisältömarkkinointi; sosiaalisen median markkinointi; vaikuttajamarkkinointi; digitaalinen analytiikka; markkinoinnin automaatio; tekoäly


Hankkeet, joissa on hanketiimin jäsen


Julkaisut ja muut tuotokset

  
Go to first page
  
Go to previous page
  
1/3
  
Go to next page
  
Go to last page
  

Viimeisin päivitys 2024-17-04 klo 21:11