Cognitive coaching for needs-based pedagogies in teacher training (COGNI-TEaCH)


Päärahoittaja

Rahoittajan antama koodi/diaarinumero2023-1-HU01-KA220-HED-000159529


Päärahoittajan myöntämä tuki (€)

  • 60 960,00


Rahoitusohjelma


Hankkeen aikataulu

Hankkeen aloituspäivämäärä01.10.2023

Hankkeen päättymispäivämäärä30.09.2025


Tiivistelmä

COGNI-TEaCH deals with digital curriculum development in the framework of higher education and addresses the HE priority of “stimulating innovative learning and teaching practices”. To meet this priority, we will provide an evidence-based curriculum for preservice and in-service teachers. The impact of our project will be far-reaching based on the innovative, unique content, i.e. cognitive and emotional, and social development of learning, provided in digitalized format and delivered online. The online, open-access curriculum for graduate students of education and practicing teachers helps provide an invaluable educational opportunity in the primary school age, based on the latest insights of cognitive science and social and emotional learning. Future and practicing teachers will be equipped with effective skills, tools and pedagogical methodologies to develop the cognitive, emotional, and social competencies of primary school children while playing in formal and informal school familiar environments.


Vastuullinen johtaja


Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)


Päävastuullinen yksikkö


Seurantakohteet

ProfiloitumisalueDigitalization in and for learning and interaction (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.LearnDigiHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisö (Jyväskylän yliopisto JYU) JYU.WellMonitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTeTyön ja johtamisen muuttuminen digitaalisessa ajassa (Jyväskylän yliopisto JYU) EWIDE


Viimeisin päivitys 2024-17-04 klo 13:02