Reading intervention through co-teaching at Grade 2 in Helsinki (TP-lukutaitointerventio)


Main funder


Funds granted by main funder (€)

  • 71 000,00


Funding program


Project timetable

Project start date01/06/2024

Project end date31/12/2025


Summary

Hankkeen tavoitteena on käynnistää Helsingin kaupungin peruskouluissa satunnaistettu kokeilutoiminta ja toteuttaa ensimmäisenä tarveperustaisen (TP) rahoituksen lukutaitointerventio lukuvuonna 2024-2025 2. luokan oppilaille yhteisopettajuuden keinoin. Toinen tavoite on rakentaa Helsingin kaupungin datoja, hankkeessa tuotettavaa mittausaineistoa ja kansallisia rekisteriaineistoja hyödyntävä datainfra, joka mahdollistaa tutkimuksen tekemisen. Samaa datainfraa voidaan käyttää myös myöhemmissä EDUC-lippulaivan tutkimushankkeissa.


Principal Investigator


Other persons related to this project (JYU)

Contact person (yes/no)Yes


Primary responsible unit


Follow-up groups

Profiling areaMultiliteracies for social participation and in learning across the life span (University of Jyväskylä JYU) MultiLEAP; 2021-2026. Formerly RECLAS


Last updated on 2024-05-11 at 09:57