Reading intervention through co-teaching at Grade 2 in Helsinki (TP-lukutaitointerventio)
Main funder
Funds granted by main funder (€)
- 71 000,00
Funding program
Project timetable
Project start date: 01/06/2024
Project end date: 31/12/2025
Summary
Hankkeen tavoitteena on käynnistää Helsingin kaupungin peruskouluissa satunnaistettu kokeilutoiminta ja toteuttaa ensimmäisenä tarveperustaisen (TP) rahoituksen lukutaitointerventio lukuvuonna 2024-2025 2. luokan oppilaille yhteisopettajuuden keinoin. Toinen tavoite on rakentaa Helsingin kaupungin datoja, hankkeessa tuotettavaa mittausaineistoa ja kansallisia rekisteriaineistoja hyödyntävä datainfra, joka mahdollistaa tutkimuksen tekemisen. Samaa datainfraa voidaan käyttää myös myöhemmissä EDUC-lippulaivan tutkimushankkeissa.
Principal Investigator
Other persons related to this project (JYU)
Contact person (yes/no): Yes | |
Primary responsible unit
Follow-up groups
- Kasvatuspsykologia (Department of Teacher Education OKL)
- Multiliteracies for social participation and in learning across the life span (University of Jyväskylä JYU) MultiLEAP; 2021-2026. Formerly RECLAS
- Teacher education research (teaching, learning, teacher, learning paths, education) (University of Jyväskylä JYU) JYU.Edu; Formerly JYU.Ope