Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 1. kierros (Profi1)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 292466
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 5 700 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.02.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Tiivistelmä
Profilointikohteet, Profi1 (2015-2019)
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Web-sivut
https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/tutkimuksen-profiili/profilointi-ja-nousevat-alat
Vapaat asiasanat
Kiihdytinlaboratorio; Oppiminen ja opettaminen; Kyberturvallisuus
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Developmental leisure reading profiles and their association with reading skills across Grades 1–9 (2024) Ulvinen, Emmi; et al.; A1; OA
- Capturing cognitive load management during authentic virtual reality flight training with behavioural and physiological indicators (2023) Lämsä, Joni; et al.; A1; OA
- Developmental profiles of arithmetic fluency skills from grades 1 to 9 and their early identification (2023) Psyridou, Maria; et al.; A1; OA
- Investigating applicability of ratings of indicators of the CLASS Pre-K instrument (2023) Pakarinen, Eija; et al.; A1; OA
- Parental influences on the development of single and co-occurring difficulties in reading and arithmetic fluency (2023) Khanolainen, Daria; et al.; A1; OA
- Reading Development from Kindergarten to Age 18 : The Role of Gender and Parental Education (2023) Manu, Mari; et al.; A1; OA
- Reading Difficulties Identification : A Comparison of Neural Networks, Linear, and Mixture Models (2023) Psyridou, Maria; et al.; A1; OA
- Subtypes of mathematical learning disability and their antecedents : A cognitive diagnostic approach (2023) Ouyang, Xiangzi; et al.; A1
- A multidimensional adapted process model of teaching (2022) Metsäpelto, Riitta-Leena; et al.; A2; OA
- Investigating quality indicators of early childhood education programs in Kosovo, Ukraine and Finland (2022) von Suchodoletz, Antje; et al.; A1