SA profilointi 2015-2018 (SA Profilointi (2015-2019))
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 292466
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 5 700 000,00
Rahoitusohjelma
- Profilointi, SA (Suomen Akatemia)
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.02.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
- Yhteyshenkilö (kyllä/ei):
- Yhteyshenkilö (kyllä/ei):
- Yhteyshenkilö (kyllä/ei):
- Yhteyshenkilö (kyllä/ei):
- Yhteyshenkilö (kyllä/ei):
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Vapaat asiasanat
Kiihdytinlaboratorio, Oppiminen ja opettaminen, Kyberturvallisuus
Liittyvät julkaisut
- Development of reading and arithmetic skills across Grades 1 to 4 in two groups of children receiving part-time special education (2021) Virinkoski, Riitta; et al.; A1
- Understanding teaching professionals' digital competence : What do PIAAC and TALIS reveal about technology-related skills, attitudes, and knowledge? (2021) Hämäläinen, Raija; et al.; A1
- Adolescents' engagement profiles and their association with academic performance and situational engagement (2020) Pöysä, Sanni; et al.; A1; OA
- Automatic Content Analysis of Computer-Supported Collaborative Inquiry-Based Learning Using Deep Networks and Attention Mechanisms (2020) Uribe, Pablo; et al.; A4; OA; 978-3-030-52538-5
- Cognitive Correlates of the Covariance in Reading and Arithmetic Fluency : Importance of Serial Retrieval Fluency (2020) Koponen, Tuire; et al.; A1
- Early Cognitive Precursors of Children's Mathematics Learning Disability and Persistent Low Achievement : A 5-Year Longitudinal Study (2020) Zhang, Xiao; et al.; A1
- Intra‐individual dynamics of lesson‐specific engagement : lagged and cross‐lagged effects from one lesson to the next (2020) Vasalampi, Kati; et al.; A1; OA
- Investigating quality indicators of early childhood education programs in Kosovo, Ukraine and Finland (2020) von Suchodoletz, Antje; et al.; A1
- Kindergarten pre-reading skills predict Grade 9 reading comprehension (PISA Reading) but fail to explain gender difference (2020) Manu, Mari; et al.; A1; OA
- Kuvaileva kirjallisuuskatsaus virtuaalitodellisuuksien lisäarvosta ammattikasvatuksen kentällä (2020) Huotari, Pauli; et al.; A2; OA