Yliopistojen profiloitumisen vahvistaminen kilpaillulla rahoituksella. Profilointitoimet JYU:ssä, 1. kierros (Profi1)
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 292466
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 5 700 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.02.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Tiivistelmä
Profilointikohteet, Profi1 (2015-2019)
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
* Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (MultiLeTe)
* Aineen tutkiminen kiihdytinmenetelmin (Accelerator)
* Kyberturvallisuus
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Muut yksiköt
Web-sivut
https://www.jyu.fi/fi/tutkimus/tutkimuksen-profiili/profilointi-ja-nousevat-alat
Seurantakohteet
Profiloitumisalue: Kiihdytinfysiikka ja subatomäärinen fysiikka (Jyväskylän yliopisto JYU); Kyberturvallisuus (Jyväskylän yliopisto JYU); Monitieteinen oppimisen ja opetuksen tutkimus (Jyväskylän yliopisto JYU) MultiLeTe
Vapaat asiasanat
Kiihdytinlaboratorio; Oppiminen ja opettaminen; Kyberturvallisuus
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- University Teachers as Developers of Technology-Enhanced Teaching : Do Beliefs Matter? (2019) Heinonen, Kirsi; et al.; A1
- Verbal counting skill predicts later math performance and difficulties in middle school (2019) Koponen, Tuire; et al.; A1; OA
- What makes the difference : PIAAC as a resource for understanding the problem-solving skills of Europe's higher-education adults (2019) Hämäläinen, Raija; et al.; A1; OA
- Associations Between Reading Skills, Interest in Reading, and Teaching Practices in First Grade (2018) Kikas, Eve; et al.; A1
- A Validation Study of Classroom Assessment Scoring System-Secondary in the Finnish School Context (2018) Virtanen, Tuomo; et al.; A1; OA
- Brain event-related potentials to phoneme contrasts and their correlation to reading skills in school-age children (2018) Hämäläinen, Jarmo; et al.; A1; OA
- Brain Responses to Letters and Speech Sounds and Their Correlations with Cognitive Skills Related to Reading in Children (2018) Xu, Weiyong; et al.; A1; OA
- Development of pre-academic skills and motivation in kindergarten : a subgroup analysis between classroom quality profiles (2018) Salminen, Jenni; et al.; A1
- It’s Not Only What You Say, But How You Say It : Investigating the Potential of Prosodic Analysis as a Method to Study Teacher’s Talk (2018) Hämäläinen, Raija; et al.; A1; OA
- Maternal homework assistance and children's task-persistent behavior in elementary school (2018) Viljaranta, Jaana; et al.; A1; OA