Opettajien argumentoinnin orkestrointi fysiikan ja matematiikan oppitunneilla
Päärahoittaja
Rahoittajan antama koodi/diaarinumero: 286576
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 600 000,00
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.09.2015
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.08.2019
Vastuullinen johtaja
Päävastuullinen yksikkö
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Analyzing science teachers’ support of dialogic argumentation using teacher roles of questioning and communicative approaches (2023) Kilpelä, Jonathan; et al.; A1; OA
- Argumentation in the Context of High School Mathematics : Examining Dialogic Aspects of Argumentation (2022) Hähkiöniemi, Markus; A3; OA; 978-3-030-80008-6
- Students' dialogic and justifying moves during dialogic argumentation in mathematics and physics (2022) Hähkiöniemi, Markus; et al.; A1; OA
- Teacher Guidance in Mathematical Problem-Solving Lessons : Insights from Two Professional Development Programs (2019) Hähkiöniemi, Markus; et al.; A3; OA; 978-3-030-29215-7
- Teacher orchestration of classroom interaction in science : exploring dialogic and authoritative passages in whole-class discussions (2019) Lehesvuori, Sami; et al.; A1; OA
- Three Dimensions of Dialogicity in Dialogic Argumentation (2019) Hähkiöniemi, Markus; et al.; A1; OA