TESSI Understanding high-quality teacher-child interactions (TESSI)
Päärahoittaja
Päärahoittajan myöntämä tuki (€)
- 8 005,68
Rahoitusohjelma
Hankkeen aikataulu
Hankkeen aloituspäivämäärä: 01.09.2017
Hankkeen päättymispäivämäärä: 31.12.2018
Tiivistelmä
The purpose of this research agreement (hereinafter referred to as ''Agreement'') is to define the role of New York University of Abu Dabi (NYUAD) (hereinafter referred to as the ''Financier'') in the financing and implementation of the research project performed at the Department of Teacher Education of the University of Jyväskylä.
Vastuullinen johtaja
Muut hankkeeseen liittyvät henkilöt (JYU)
Päävastuullinen yksikkö
Liittyvät julkaisut ja muut tuotokset
- Ohjausvuorovaikutuksen laatu ja esiopettajien työhyvinvointi : kontekstitekijöiden ja työstä palautumisen merkitys (2022) Penttinen, Viola; et al.; A1; OA
- Rehtorit joutuivat lujille korona-aikana : etäopetus luotiin tyhjästä muutamassa päivässä, mutta se oli vasta alkua (2021) Lerkkanen, Marja-Kristiina; E1; OA
- Patterns of dialogic teaching in kindergarten classrooms of Finland and the United Arab Emirates (2020) Muhonen, Heli; et al.; A1