D1 Artikkeli ammattilehdessä
Kohdennetumpaa markkinointia (2021)


Uotila, P. (2021). Kohdennetumpaa markkinointia. Suomen lehdistö, 91(7), 26-27. https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUotila, Panu

Lehti tai sarjaSuomen lehdistö

ISSN0039-5587

Julkaisuvuosi2021

Volyymi91

Lehden numero7

Artikkelin sivunumerot26-27

KustantajaUutismedian liitto

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaTeoria & käytäntö. Julkaistu verkossa nimellä: ”Tervetuloa tilaajaksi” -viestejä väärille ihmisille: Markkinoinnin automaatio tuo tilauksia ja tilaajapitoa, myös järjestelmien ongelmat voivat syödä uskottavuutta


Tiivistelmä

Teoria väittää: Markkinoinnin automaatiojärjestelmä on välttämättömyys mediatalojen digitaalisessa kuluttajabisneksessä, mutta sen tuomissa hyödyissä on suuria yrityskohtaisia eroja. Käytäntö vastaa: Automaatiojärjestelmä paransi Kalevassa asiakaskokemusta ja vähensi rutiineja, mutta sen kehitystyö ei tule koskaan valmiiksi. Seuraava askel on asiakassegmentoinnin tehostaminen.


YSO-asiasanatmediayhtiötmarkkinointikohdentaminendigitaalinen markkinointiautomaatiojärjestelmätasiakastyytyväisyys


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2021


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 17:36