D1 Article in a trade journal
Kohdennetumpaa markkinointia (2021)


Uotila, P. (2021). Kohdennetumpaa markkinointia. Suomen lehdistö, 91(7), 26-27. https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Uotila, Panu

Journal or series: Suomen lehdistö

ISSN: 0039-5587

Publication year: 2021

Volume: 91

Issue number: 7

Pages range: 26-27

Publisher: Uutismedian liitto

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/

Publication open access: Not open

Publication channel open access:

Additional information: Teoria & käytäntö


Abstract

Teoria väittää: Markkinoinnin automaatiojärjestelmä on välttämättömyys mediatalojen digitaalisessa kuluttajabisneksessä, mutta sen tuomissa hyödyissä on suuria yrityskohtaisia eroja. Käytäntö vastaa: Automaatiojärjestelmä paransi Kalevassa asiakaskokemusta ja vähensi rutiineja, mutta sen kehitystyö ei tule koskaan valmiiksi. Seuraava askel on asiakassegmentoinnin tehostaminen.


Keywords: media companies; marketing; allocation (active); digital marketing; automation systems; customer satisfaction


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2021


Last updated on 2022-19-08 at 19:54