D1 Article in a trade journal
Kohdennetumpaa markkinointia (2021)


Uotila, P. (2021). Kohdennetumpaa markkinointia. Suomen lehdistö, 91(7), 26-27. https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsUotila, Panu

Journal or seriesSuomen lehdistö

ISSN0039-5587

Publication year2021

Volume91

Issue number7

Pages range26-27

PublisherUutismedian liitto

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/

Publication open accessNot open

Publication channel open access

Additional informationTeoria & käytäntö. Julkaistu verkossa nimellä: ”Tervetuloa tilaajaksi” -viestejä väärille ihmisille: Markkinoinnin automaatio tuo tilauksia ja tilaajapitoa, myös järjestelmien ongelmat voivat syödä uskottavuutta


Abstract

Teoria väittää: Markkinoinnin automaatiojärjestelmä on välttämättömyys mediatalojen digitaalisessa kuluttajabisneksessä, mutta sen tuomissa hyödyissä on suuria yrityskohtaisia eroja. Käytäntö vastaa: Automaatiojärjestelmä paransi Kalevassa asiakaskokemusta ja vähensi rutiineja, mutta sen kehitystyö ei tule koskaan valmiiksi. Seuraava askel on asiakassegmentoinnin tehostaminen.


Keywordsmedia companiesmarketingallocation (active)digital marketingautomation systemscustomer satisfaction


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2021


Last updated on 2024-03-04 at 17:36