D1 Article in a trade journal
Kohdennetumpaa markkinointia (2021)
Uotila, P. (2021). Kohdennetumpaa markkinointia. Suomen lehdistö, 91(7), 26-27. https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Uotila, Panu
Journal or series: Suomen lehdistö
ISSN: 0039-5587
Publication year: 2021
Volume: 91
Issue number: 7
Pages range: 26-27
Publisher: Uutismedian liitto
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://suomenlehdisto.fi/tervetuloa-tilaajaksi-viesteja-vaarille-ihmisille-markkinoinnin-automaatio-tuo-tilauksia-ja-tilaajapitoa-myos-jarjestelmien-ongelmat-ovat-yleisia-ja-voivat-syoda-brandin-uskottavuutta/
Publication open access: Not open
Publication channel open access:
Additional information: Teoria & käytäntö. Julkaistu verkossa nimellä: ”Tervetuloa tilaajaksi” -viestejä väärille ihmisille: Markkinoinnin automaatio tuo tilauksia ja tilaajapitoa, myös järjestelmien ongelmat voivat syödä uskottavuutta
Abstract
Teoria väittää: Markkinoinnin automaatiojärjestelmä on välttämättömyys mediatalojen digitaalisessa kuluttajabisneksessä, mutta sen tuomissa hyödyissä on suuria yrityskohtaisia eroja. Käytäntö vastaa: Automaatiojärjestelmä paransi Kalevassa asiakaskokemusta ja vähensi rutiineja, mutta sen kehitystyö ei tule koskaan valmiiksi. Seuraava askel on asiakassegmentoinnin tehostaminen.
Keywords: media companies; marketing; allocation (active); digital marketing; automation systems; customer satisfaction
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2021