C2 Toimitettu kirja, kokoomateos, konferenssijulkaisu tai lehden erikoisnumero
Contemporary Issues in Digital Marketing (2022)


Niininen, O. (Ed.). (2022). Contemporary Issues in Digital Marketing. https://doi.org/10.4324/9781003093909


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niininen, Outi

ISBN: 978-0-367-55533-7

eISBN: 978-1-003-09390-9

Julkaisuvuosi: 2022

Ilmestymispäivä: 28.10.2021

Kirjan kokonaissivumäärä: 198

Kustantaja: Routledge

Kustannuspaikka: Abingdon, Oxon

Julkaisumaa: Britannia

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4324/9781003093909

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


Tiivistelmä

This book presents a comprehensive overview of the key topics, best practices, future
opportunities and challenges in the Digital Marketing discourse. With contributions from
world-renowned experts, the book covers:
• Big Data, Artifcial Intelligence and Analytics in Digital Marketing
• Emerging technologies and how they can enhance User Experience
• How ‘digital’ is changing servicescapes
• Issues surrounding ethics and privacy
• Current and future issues surrounding Social Media
• Key considerations for the future of Digital Marketing
• Case studies and examples from real-life organisations
Unique in its rigorous, research-driven and accessible approach to the subject of Digital
Marketing, this text is valuable supplementary reading for advanced undergraduate and
postgraduate students studying Digital and Social Media Marketing, Customer Experience
Management, Digital Analytics and Digital Transformation


YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi; sosiaalinen media; organisaatiot; liiketoiminta


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2022

Alustava JUFO-taso: 3


Tähän julkaisuun sisältyvät artikkelit, joissa JYU:n tekijöitä:
Go to first page
Go to previous page
1/2
Go to next page
Go to last page

Viimeisin päivitys 2022-19-08 klo 20:18