B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Introduction (2022)


Niininen, O. (2022). Introduction. In O. Niininen (Ed.), Contemporary Issues in Digital Marketing (pp. 1-5). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003093909-1


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNiininen, Outi

EmojulkaisuContemporary Issues in Digital Marketing

Emojulkaisun toimittajatNiininen, Outi

ISBN978-0-367-55533-7

eISBN978-1-003-09390-9

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä28.10.2021

Artikkelin sivunumerot1-5

Kirjan kokonaissivumäärä188

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4324/9781003093909-1

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84463


Tiivistelmä

Digital Marketing (DM) and Communication is a quickly advancing field, where changes are fuelled by technological development or disruptions and consumer demand. This book highlights the latest trends in DM to complement current learning materials and emphasises that the best marketing results occur when DM is integrated into the overall marketing activities of a firm, given that consumers do not necessarily view a brand’s presence online as separate from their brick-and-mortar operations.


YSO-asiasanatmarkkinointidigitaalinen markkinointi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 19:07