B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Conclusions (2022)


Niininen, O. (2022). Conclusions. In O. Niininen (Ed.), Contemporary Issues in Digital Marketing (pp. 176-182). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003093909-21


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niininen, Outi

Emojulkaisu: Contemporary Issues in Digital Marketing

Emojulkaisun toimittajat: Niininen, Outi

ISBN: 978-0-367-55533-7

eISBN: 978-1-003-09390-9

Julkaisuvuosi: 2022

Ilmestymispäivä: 28.10.2021

Artikkelin sivunumerot: 176-182

Kirjan kokonaissivumäärä: 198

Kustantaja: Routledge

Kustannuspaikka: Abingdon, Oxon

Julkaisun kieli: englanti

DOI: https://doi.org/10.4324/9781003093909-21

Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus:


Tiivistelmä

The five sections of this book covered some key trends evident in the Digital Marketing (DM) and Communication field: Data analytics and measurement, Digital transformation and innovations in marketing, Customer experience and (the merging of digital and physical) servicescapes, Ethics and privacy in digital marketing, and Future for digital marketing communications and Conclusions relevant to DM.


YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2022


Viimeisin päivitys 2022-19-08 klo 20:16