B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Conclusions (2022)
Niininen, O. (2022). Conclusions. In O. Niininen (Ed.), Contemporary Issues in Digital Marketing (pp. 176-182). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003093909-21
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Niininen, Outi
Emojulkaisu: Contemporary Issues in Digital Marketing
Emojulkaisun toimittajat: Niininen, Outi
ISBN: 978-0-367-55533-7
eISBN: 978-1-003-09390-9
Julkaisuvuosi: 2022
Ilmestymispäivä: 28.10.2021
Artikkelin sivunumerot: 176-182
Kirjan kokonaissivumäärä: 188
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: Abingdon
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781003093909-21
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84464
Tiivistelmä
The five sections of this book covered some key trends evident in the Digital Marketing (DM) and Communication field: Data analytics and measurement, Digital transformation and innovations in marketing, Customer experience and (the merging of digital and physical) servicescapes, Ethics and privacy in digital marketing, and Future for digital marketing communications and Conclusions relevant to DM.
YSO-asiasanat: markkinointi; digitaalinen markkinointi
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2022
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: