B2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Conclusions (2022)


Niininen, O. (2022). Conclusions. In O. Niininen (Ed.), Contemporary Issues in Digital Marketing (pp. 176-182). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003093909-21


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNiininen, Outi

EmojulkaisuContemporary Issues in Digital Marketing

Emojulkaisun toimittajatNiininen, Outi

ISBN978-0-367-55533-7

eISBN978-1-003-09390-9

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä28.10.2021

Artikkelin sivunumerot176-182

Kirjan kokonaissivumäärä188

KustantajaRoutledge

KustannuspaikkaAbingdon

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.4324/9781003093909-21

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84464


Tiivistelmä

The five sections of this book covered some key trends evident in the Digital Marketing (DM) and Communication field: Data analytics and measurement, Digital transformation and innovations in marketing, Customer experience and (the merging of digital and physical) servicescapes, Ethics and privacy in digital marketing, and Future for digital marketing communications and Conclusions relevant to DM.


YSO-asiasanatmarkkinointidigitaalinen markkinointi


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 18:08