B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
From being silenced to having a voice : when mentoring makes all the difference (2022)


Aarnikoivu, M. (2022). From being silenced to having a voice : when mentoring makes all the difference. Higher Education, 84(3), 695-699. https://doi.org/10.1007/s10734-021-00788-3


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatAarnikoivu, Melina

Lehti tai sarjaHigher Education

ISSN0018-1560

eISSN1573-174X

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä15.11.2021

Volyymi84

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot695-699

KustantajaSpringer Science and Business Media LLC

JulkaisumaaAlankomaat

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/s10734-021-00788-3

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaKirja-arvio teoksesta: DeShawn Chapman and Amanda Wilkerson (eds.), From Student to Scholar. Mentoring Underrepresented Scholars in the Academy, Palgrave Macmillan, 2020


YSO-asiasanatmentorointihiljainen tietokokemustietoosaamisen siirtotohtorikoulutusjatko-opiskelukirja-arvostelut


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-26-03 klo 20:56