B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
From being silenced to having a voice : when mentoring makes all the difference (2022)
Aarnikoivu, M. (2022). From being silenced to having a voice : when mentoring makes all the difference. Higher Education, 84(3), 695-699. https://doi.org/10.1007/s10734-021-00788-3
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Aarnikoivu, Melina
Lehti tai sarja: Higher Education
ISSN: 0018-1560
eISSN: 1573-174X
Julkaisuvuosi: 2022
Ilmestymispäivä: 15.11.2021
Volyymi: 84
Lehden numero: 3
Artikkelin sivunumerot: 695-699
Kustantaja: Springer Science and Business Media LLC
Julkaisumaa: Alankomaat
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/s10734-021-00788-3
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Lisätietoja: Kirja-arvio teoksesta: DeShawn Chapman and Amanda Wilkerson (eds.), From Student to Scholar. Mentoring Underrepresented Scholars in the Academy, Palgrave Macmillan, 2020
YSO-asiasanat: mentorointi; hiljainen tieto; kokemustieto; osaamisen siirto; tohtorikoulutus; jatko-opiskelu; kirja-arvostelut
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2022