B1 Non-refereed journal articles
Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa? (2021)


Poikkeus, A.-M., & Alasuutari, M. (2021). Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa?. Kasvatus, 52(3), 356-361. https://journal.fi/kasvatus/article/view/112611


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Poikkeus, Anna-Maija; Alasuutari, Maarit

Journal or series: Kasvatus

ISSN: 0022-927X

eISSN: 2737-0658

Publication year: 2021

Volume: 52

Issue number: 3

Pages range: 356-361

Publisher: Suomen kasvatustieteellinen seura

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://journal.fi/kasvatus/article/view/112611

Publication open access: Not open

Publication channel open access: Delayed open access channel

Additional information: Pääkirjoitus. Artikkeli avautuu vuoden kuluttua ilmestymisestä journal.fi-palvelussa.


Abstract

Ajankohtaista - puheenvuoro. Kasvatustieteen päivät 25-26.11.2021 Jyväskylä: Oppiva ja hyvinvoiva yksilö ja yhteisö


Keywords: educational science; communities (organisations); learning; individual; learning process; well-being; resilience; social sustainability


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes


Last updated on 2022-14-01 at 15:36