B1 Non-refereed journal articles
Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa? (2021)


Poikkeus, A.-M., & Alasuutari, M. (2021). Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa?. Kasvatus, 52(3), 356-361. https://journal.fi/kasvatus/article/view/112611


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsPoikkeus, Anna-Maija; Alasuutari, Maarit

Journal or seriesKasvatus

ISSN0022-927X

eISSN2737-0658

Publication year2021

Volume52

Issue number3

Pages range356-361

PublisherSuomen kasvatustieteellinen seura

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://journal.fi/kasvatus/article/view/112611

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessDelayed open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84262

Additional informationArtikkeli avautuu vuoden kuluttua ilmestymisestä journal.fi-palvelussa.


Abstract

Ajankohtaista - puheenvuoro. Kasvatustieteen päivät 25-26.11.2021 Jyväskylä: Oppiva ja hyvinvoiva yksilö ja yhteisö


Keywordseducational sciencecommunities (organisations)learningindividuallearning processwell-beingresiliencesocial sustainability


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2021


Last updated on 2024-22-04 at 20:00