B1 Non-refereed journal articles
Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa? (2021)
Poikkeus, A.-M., & Alasuutari, M. (2021). Miten yksilöiden ja yhteisöjen oppiminen ja hyvinvointi rakentuvat ja millainen on kasvatustieteiden rooli niihin liittyvässä ymmärryksessä ja vaikuttamisessa?. Kasvatus, 52(3), 356-361. https://journal.fi/kasvatus/article/view/112611
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Poikkeus, Anna-Maija; Alasuutari, Maarit
Journal or series: Kasvatus
ISSN: 0022-927X
eISSN: 2737-0658
Publication year: 2021
Volume: 52
Issue number: 3
Pages range: 356-361
Publisher: Suomen kasvatustieteellinen seura
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://journal.fi/kasvatus/article/view/112611
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Delayed open access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84262
Additional information: Artikkeli avautuu vuoden kuluttua ilmestymisestä journal.fi-palvelussa.
Abstract
Ajankohtaista - puheenvuoro. Kasvatustieteen päivät 25-26.11.2021 Jyväskylä: Oppiva ja hyvinvoiva yksilö ja yhteisö
Keywords: educational science; communities (organisations); learning; individual; learning process; well-being; resilience; social sustainability
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2021