A1 Journal article (refereed)
"Pystynkö minä?" : lasten uskomukset omista kyvyistään merkityksellisiä lukutaidon kehittymiselle (2021)


Peura, P. (2021). "Pystynkö minä?" : lasten uskomukset omista kyvyistään merkityksellisiä lukutaidon kehittymiselle. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 31(4), 4-9. https://bulletin.nmi.fi/2022/01/26/pystynko-mina-lasten-uskomukset-omista-kyvyistaan-merkityksellisia-lukutaidon-kehittymiselle/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsPeura, Pilvi

Journal or seriesOppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin

ISSN2342-9046

Publication year2021

Volume31

Issue number4

Pages range4-9

PublisherNiilo Mäki Instituutti

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Persistent website addresshttps://bulletin.nmi.fi/2022/01/26/pystynko-mina-lasten-uskomukset-omista-kyvyistaan-merkityksellisia-lukutaidon-kehittymiselle/

Publication open accessNot open

Publication channel open accessDelayed open access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79550

Additional informationLectio praecursoria. Artikkeli avautuu verkkolehden sivuilla kahden vuoden kuluttua julkaisemisesta.


Abstract

Pilvi Peuran erityispedagogiikan väitöskirja "Children's reading self-efficacy: specificity, trajectories of change and relation to reading fluency development" tarkastettiin Jyväskylän yliopiston kasvatustieteen ja psykologian tiedekunnassa 19.6.2021. Vastaväittäjänä toimi professori Janna Viljaranta Itä-Suomen yliopistosta ja kustoksena Mikko Aro Jyväskylän yliopistosta.


Keywordslower comprehensive school pupilsliteracyreadingfluencyself-efficacy


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2021

JUFO rating1


Last updated on 2024-03-04 at 17:16