D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners (2022)


Leoste, J., Väät, S., Lazar, C., Fenyvesi, K., & Mäkelä, T. (2022). Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners. In L. Jõgi, J. Leoste, S. Väät, M. Tuul, & C. Lazar (Eds.), A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book (pp. 6-15). Tallinna ülikool. https://free-ed.eu/framework/


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatLeoste, Janika; Väät, Sirly; Lazar, Csilla; Fenyvesi, Kristóf; Mäkelä, Tiina

EmojulkaisuA Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book

Emojulkaisun toimittajatJõgi, Larissa; Leoste, Janika; Väät, Sirly; Tuul, Maire; Lazar, Csilla

eISBN978-9949-29-602-6

Julkaisuvuosi2022

Artikkelin sivunumerot6-15

Kirjan kokonaissivumäärä89

KustantajaTallinna ülikool

KustannuspaikkaTallinna

JulkaisumaaViro

Julkaisun kielienglanti

Pysyvä verkko-osoitehttps://free-ed.eu/framework/

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79954


Tiivistelmä

Our goal was to describe the 10 most challenging aspects that need to be considered when making hybrid education efficient and enjoyable for children. In this context, by hybrid education we refer to both emergency online education that took place in the COVID-19 outbreak in spring 2020 and to various forms of providing education combining online and onsite environments during the pandemic years.


YSO-asiasanatopetusopetusmenetelmätverkko-opetusetäopetusetäopiskelumielekkyyslapset (ikäryhmät)haasteet (ongelmat)kokemuksetpandemiatCOVID-19

Vapaat asiasanathybridiopetus; hybridimallit


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 14:16