D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners (2022)
Leoste, J., Väät, S., Lazar, C., Fenyvesi, K., & Mäkelä, T. (2022). Review of the 10 Most Challengings Aspects of Making Hybrid Education Efficient and Enjoyable for Learners. In L. Jõgi, J. Leoste, S. Väät, M. Tuul, & C. Lazar (Eds.), A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book (pp. 6-15). Tallinna ülikool. https://free-ed.eu/framework/
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Leoste, Janika; Väät, Sirly; Lazar, Csilla; Fenyvesi, Kristóf; Mäkelä, Tiina
Emojulkaisu: A Flexible Framework for Hybrid Lower-Secondary Education : A Vision Book
Emojulkaisun toimittajat: Jõgi, Larissa; Leoste, Janika; Väät, Sirly; Tuul, Maire; Lazar, Csilla
eISBN: 978-9949-29-602-6
Julkaisuvuosi: 2022
Artikkelin sivunumerot: 6-15
Kirjan kokonaissivumäärä: 89
Kustantaja: Tallinna ülikool
Kustannuspaikka: Tallinna
Julkaisumaa: Viro
Julkaisun kieli: englanti
Pysyvä verkko-osoite: https://free-ed.eu/framework/
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79954
Tiivistelmä
Our goal was to describe the 10 most challenging aspects that need to be considered when making hybrid education efficient and enjoyable for children. In this context, by hybrid education we refer to both emergency online education that took place in the COVID-19 outbreak in spring 2020 and to various forms of providing education combining online and onsite environments during the pandemic years.
YSO-asiasanat: opetus; opetusmenetelmät; verkko-opetus; etäopetus; etäopiskelu; mielekkyys; lapset (ikäryhmät); haasteet (ongelmat); kokemukset; pandemiat; COVID-19
Vapaat asiasanat: hybridiopetus; hybridimallit
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- A Framework for Efficient and Engaging Hybrid Education in Lower-secondary Schools
- Fenyvesi, Kristof
- Euroopan komissio
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2022