B1 Non-refereed journal articles
Luova kirjoittaminen voi tukea ammatillista kehittymistä (2022)


Martin, A. (2022). Luova kirjoittaminen voi tukea ammatillista kehittymistä. Kasvatus ja aika, 16(1), 104-110. https://doi.org/10.33350/ka.111466


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsMartin, Anne

Journal or seriesKasvatus ja aika

eISSN1797-2299

Publication year2022

Publication date18/03/2022

Volume16

Issue number1

Pages range104-110

PublisherSuomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

DOIhttps://doi.org/10.33350/ka.111466

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80283

Additional informationLectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan "Draw with words, write myself" – Supporting teachers’ professional development in creative writing communities" Jyväskylän yliopistossa 25.9.2021


Keywordsteachersidentity (mental objects)professional identityprofessional developmentcreative writingnarrative analysisqualitative research


Contributing organizations


Ministry reportingYes

VIRTA submission year2022


Last updated on 2024-15-06 at 00:26