A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Introduction: Learning, Philosophy and African Citizenship (2022)


Holma, K., & Kontinen, T. (2022). Introduction: Learning, Philosophy and African Citizenship. In K. Holma, & T. Kontinen (Eds.), Learning, Philosophy, and African Citizenship (pp. 1-6). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-94882-5_1


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatHolma, Katariina; Kontinen, Tiina

EmojulkaisuLearning, Philosophy, and African Citizenship

Emojulkaisun toimittajatHolma, Katariina; Kontinen, Tiina

ISBN978-3-030-94881-8

eISBN978-3-030-94882-5

Julkaisuvuosi2022

Artikkelin sivunumerot1-6

Kirjan kokonaissivumäärä221

KustantajaPalgrave Macmillan

KustannuspaikkaCham

JulkaisumaaSveitsi

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-94882-5_1

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80928


Tiivistelmä

In this chapter, we offer a background to the edited volume, the research project that produced it and its content - a series of investigations of the contested notions of citizenship and learning, and their interconnections. We set the agenda for exploring citizenship and learning as defined in philosophical traditions, and as experienced and described in selected locations in Tanzania and Uganda, and also introduce the contributions from the perspectives of both citizenship and conceptualizing learning.


YSO-asiasanatkansalaisuuskansalaisetoppiminenoppimiskäsityksetkansalaistoimintakansalaisyhteiskuntakäsitteettutkimus


Liittyvät organisaatiot


Hankkeet, joissa julkaisu on tehty


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022

JUFO-taso3


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 17:56