A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Introduction: Learning, Philosophy and African Citizenship (2022)
Holma, K., & Kontinen, T. (2022). Introduction: Learning, Philosophy and African Citizenship. In K. Holma, & T. Kontinen (Eds.), Learning, Philosophy, and African Citizenship (pp. 1-6). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-94882-5_1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Holma, Katariina; Kontinen, Tiina
Emojulkaisu: Learning, Philosophy, and African Citizenship
Emojulkaisun toimittajat: Holma, Katariina; Kontinen, Tiina
ISBN: 978-3-030-94881-8
eISBN: 978-3-030-94882-5
Julkaisuvuosi: 2022
Artikkelin sivunumerot: 1-6
Kirjan kokonaissivumäärä: 221
Kustantaja: Palgrave Macmillan
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-94882-5_1
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80928
Tiivistelmä
In this chapter, we offer a background to the edited volume, the research project that produced it and its content - a series of investigations of the contested notions of citizenship and learning, and their interconnections. We set the agenda for exploring citizenship and learning as defined in philosophical traditions, and as experienced and described in selected locations in Tanzania and Uganda, and also introduce the contributions from the perspectives of both citizenship and conceptualizing learning.
YSO-asiasanat: kansalaisuus; kansalaiset; oppiminen; oppimiskäsitykset; kansalaistoiminta; kansalaisyhteiskunta; käsitteet; tutkimus
Liittyvät organisaatiot
Hankkeet, joissa julkaisu on tehty
- Kansalaiseksi kasvamisen teoria ja käytäntö: Kokemuksia Tansaniasta ja Ugandasta
- Kontinen, Tiina
- Suomen Akatemia
OKM-raportointi: Kyllä
VIRTA-lähetysvuosi: 2022
JUFO-taso: 3
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: