D1 Artikkeli ammattilehdessä
Tuotekehitys on ongelman ratkaisemista (2022)


Uotila, P. (2022). Tuotekehitys on ongelman ratkaisemista. Suomen lehdistö, 92(3), 26-27. https://suomenlehdisto.fi/mediatuotteen-kehitysprosessi-jakautuu-seitsemaan-vaiheeseen-ylella-sisaltojen-kehitys-lahtee-trendien-tunnistamisesta/


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatUotila, Panu

Lehti tai sarjaSuomen lehdistö

ISSN0039-5587

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä04.05.2022

Volyymi92

Lehden numero3

Artikkelin sivunumerot26-27

KustantajaUutismedian liitto

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://suomenlehdisto.fi/mediatuotteen-kehitysprosessi-jakautuu-seitsemaan-vaiheeseen-ylella-sisaltojen-kehitys-lahtee-trendien-tunnistamisesta/

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus

LisätietojaTeoria & Käytäntö. Julkaistu verkossa nimellä: Mediatuotteen kehitysprosessi jakautuu seitsemään vaiheeseen : Ylellä sisältöjen uudistaminen lähtee trendien tunnistamisesta


Tiivistelmä

Teoria väittää: Mediatuotteen kehitysprosessi voidaan jakaa seitsemään vaiheeseen. Päämääränä on tuottaa mahdollisimman paljon lisäarvoa yleisölle. Käytäntö vastaa: Mediatuotteita ei kannata kehittää pelkästään toimituksessa tai kehitysosastolla vaan niiden keskellä. Osallisuuden tunteen kaipuu on tällä vuosikymmenellä kasvava trendi.


YSO-asiasanatmedia-alatrenditdigitaalinen mediajournalismisisältötuotantotuotteettuotekehityskehittämisprojektitprosessityleisöosallistaminen


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 17:05