A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Peer-To-Peer Marketing For Content Products - Combining Digital Rights Management And Multilevel Marketing (2004)


Tyrväinen, P., Järvi, J., & Luoma, E. (2004). Peer-To-Peer Marketing For Content Products - Combining Digital Rights Management And Multilevel Marketing. In IADIS International Conference on e-Commerce 2004 (pp. 8).


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTyrväinen, Pasi; Järvi, Jarmo; Luoma, Eetu

EmojulkaisuIADIS International Conference on e-Commerce 2004

Julkaisuvuosi2004

Artikkelin sivunumerot8

JulkaisumaaPortugali

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanatverkkokauppa

Vapaat asiasanatvertaismarkkinointi; digitaalinen oikeuksienhallinta; elektroninen liiketoiminta; monitasomarkkinointi; kanavamalli; jakeluketjun seuranta

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-01-02 klo 11:40