A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Peer-To-Peer Marketing For Content Products - Combining Digital Rights Management And Multilevel Marketing (2004)
Tyrväinen, P., Järvi, J., & Luoma, E. (2004). Peer-To-Peer Marketing For Content Products - Combining Digital Rights Management And Multilevel Marketing. In IADIS International Conference on e-Commerce 2004 (pp. 8).
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tyrväinen, Pasi; Järvi, Jarmo; Luoma, Eetu
Emojulkaisu: IADIS International Conference on e-Commerce 2004
Julkaisuvuosi: 2004
Artikkelin sivunumerot: 8
Julkaisumaa: Portugali
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: verkkokauppa
Vapaat asiasanat: vertaismarkkinointi; digitaalinen oikeuksienhallinta; elektroninen liiketoiminta; monitasomarkkinointi; kanavamalli; jakeluketjun seuranta
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated