A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Task-motivation during the first school year: A person-oriented approach to longitudinal data. (2005)
Nurmi, J.-E., & Aunola, K. (2005). Task-motivation during the first school year: A person-oriented approach to longitudinal data.. Learning and Instruction, 15, 103-122. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2005.04.009
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Nurmi, Jari-Erik; Aunola, Kaisa
Lehti tai sarja: Learning and Instruction
Julkaisuvuosi: 2005
Volyymi: 15
Artikkelin sivunumerot: 103-122
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2005.04.009
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Vapaat asiasanat: tehtävä motivaatio
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated