A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Task-motivation during the first school year: A person-oriented approach to longitudinal data. (2005)


Nurmi, J.-E., & Aunola, K. (2005). Task-motivation during the first school year: A person-oriented approach to longitudinal data.. Learning and Instruction, 15, 103-122. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2005.04.009


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatNurmi, Jari-Erik; Aunola, Kaisa

Lehti tai sarjaLearning and Instruction

Julkaisuvuosi2005

Volyymi15

Artikkelin sivunumerot103-122

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2005.04.009

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Vapaat asiasanattehtävä motivaatio

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 18:14