D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä (2022)


Mertala, P. (2022). Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 14-16). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMertala, Pekka

EmojulkaisuTyöyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN978-952-7475-45-4

eISBN978-952-7475-56-6

Lehti tai sarjaKansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN2342-5970

Julkaisuvuosi2022

Sarjan numero16

Artikkelin sivunumerot14-16

Kirjan kokonaissivumäärä87

KustantajaKansallinen audiovisuaalinen instituutti

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82382

LisätietojaKokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


YSO-asiasanatlapset (ikäryhmät)digitaaliset taidotmedialukutaitotieto- ja viestintätekniikkavarhaiskasvatusesiopetusvarhaiskasvatuksen opettajatpedagogiikka


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 19:35