D2 Article in a professional book
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä (2022)


Mertala, P. (2022). Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 14-16). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Mertala, Pekka

Parent publication: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

eISBN: 978-952-7475-29-4

Journal or series: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN: 2342-5970

Publication year: 2022

Number in series: 16

Pages range: 14-16

Number of pages in the book: 87

Publisher: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82382

Additional information: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


Keywords: children (age groups); digital competence; media literacy; information and communications technology; early childhood education and care; preschool education; early childhood education and care teachers; pedagogy


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2022


Last updated on 2023-10-01 at 12:48