A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Renewing Mathematical and Digital Education Initiatives in the Asian Countries : A Review (2021)


Zeeshan, K., & Neittaanmäki, P. (2021). Renewing Mathematical and Digital Education Initiatives in the Asian Countries : A Review. International Journal of Education, 2(1 (May 2021)). https://doi.org/10.5121/ije.2021.02201


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatZeeshan, Khaula, Watanabe, Chihiro; Neittaanmäki, Pekka

Lehti tai sarjaInternational Journal of Education

ISSN2974-5962

eISSN1839-519N

Julkaisuvuosi2021

Volyymi2

Lehden numero1 (May 2021)

KustantajaFlyccs Publishing

JulkaisumaaIntia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.5121/ije.2021.02201

Pysyvä verkko-osoitehttps://flyccs.com/jounals/IJEMS/paper/Vol17.pdf

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava


Tiivistelmä

This review report presents an overview of the mathematical and digital education initiatives taken by eight different Asian countries. In this report, we have discussed that how different Asian countries are developing their mathematical and digital education to provide quality education to their populations and preparing them to meet future challenges posed by advancement in new technologies. Our paper included eight Asian countries (China, Japan, South Korea, Singapore, Pakistan, India, Nepal, and Bangladesh).


YSO-asiasanatmatematiikkadigitaaliset taidotpedagogiikkakoulutusoppimistuloksetPISA-tutkimusaloitteettaloudellinen kehitystyövoimaOECD-maat

Vapaat asiasanatAasia


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022

JUFO-taso1


Viimeisin päivitys 2024-03-04 klo 18:15