B1 Non-refereed journal articles
Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnittelutaito opettajaopiskelijan geneeriseksi ammattitaidoksi ILO-suunnittelumallin avulla (2022)


Lähdesmäki, S. (2022). Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnittelutaito opettajaopiskelijan geneeriseksi ammattitaidoksi ILO-suunnittelumallin avulla. Kasvatus ja aika, 16(2), 109-117. https://doi.org/10.33350/ka.113424


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Lähdesmäki, Sirkku

Journal or series: Kasvatus ja aika

eISSN: 1797-2299

Publication year: 2022

Publication date: 23/06/2022

Volume: 16

Issue number: 2

Pages range: 109-117

Publisher: Suomen kouluhistoriallinen seura

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

DOI: https://doi.org/10.33350/ka.113424

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82537


Abstract

Lectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnitteluun ohjaavan mallin kehittäminen ILO-suunnitteluprosessin malliksi opettajaopiskelijoiden opetusharjoittelussa, Jyväskylän yliopistossa 19.3.2021.


Keywords: phenomenon-based learning; planning and design; participatory planning; direction (instruction and guidance); models (objects); teacher training; students; practical training as a teacher


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2022


Last updated on 2022-20-09 at 15:32