B1 Non-refereed journal articles
Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnittelutaito opettajaopiskelijan geneeriseksi ammattitaidoksi ILO-suunnittelumallin avulla (2022)
Lähdesmäki, S. (2022). Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnittelutaito opettajaopiskelijan geneeriseksi ammattitaidoksi ILO-suunnittelumallin avulla. Kasvatus ja aika, 16(2), 109-117. https://doi.org/10.33350/ka.113424
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Lähdesmäki, Sirkku
Journal or series: Kasvatus ja aika
eISSN: 1797-2299
Publication year: 2022
Publication date: 23/06/2022
Volume: 16
Issue number: 2
Pages range: 109-117
Publisher: Suomen kouluhistoriallinen seura
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
DOI: https://doi.org/10.33350/ka.113424
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82537
Abstract
Lectio praecursoria kasvatustieteen väitöskirjaan Ilmiölähtöisen oppimiskokonaisuuden suunnitteluun ohjaavan mallin kehittäminen ILO-suunnitteluprosessin malliksi opettajaopiskelijoiden opetusharjoittelussa, Jyväskylän yliopistossa 19.3.2021.
Keywords: phenomenon-based learning; planning and design; participatory planning; direction (instruction and guidance); models (objects); teacher training; students; practical training as a teacher
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2022