A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Future Trends in Social Media and Public Relations (2023)
Arango, L., Karjaluoto, H., Lievonen, M., Muhonen, M., Niininen, O., Singaraju, S., Spickett-Jones, J. G., Sundermann, G., & Valentini, C. (2023). Future Trends in Social Media and Public Relations. In O. Niininen (Ed.), Social Media for Progressive Public Relations (pp. 227-239). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781003177791-21
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Arango, Luis; Karjaluoto, Heikki; Lievonen, Matias; Muhonen, Markus; Niininen, Outi; Singaraju, Stephen; Spickett-Jones, J. Graham; Sundermann, Gerrit; Valentini, Chiara
Emojulkaisu: Social Media for Progressive Public Relations
Emojulkaisun toimittajat: Niininen, Outi
ISBN: 978-1-032-01233-9
eISBN: 978-1-003-17779-1
Julkaisuvuosi: 2023
Ilmestymispäivä: 23.09.2022
Artikkelin sivunumerot: 227-239
Kirjan kokonaissivumäärä: 270
Kustantaja: Routledge
Kustannuspaikka: London
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.4324/9781003177791-21
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86010
Tiivistelmä
The digital environment — especially where PR now operates — is changing rapidly; artificial intelligence and machine learning are assisting corporations in processing vast volumes of unstructured data. Currently, trust in online communications is eroding in general, but the future of Web3 with blockchain technology may reverse this erosion by introducing new trust protocols into digital interactions.
YSO-asiasanat: suhdetoiminta; viestintä; sosiaalinen media; yritykset; kuluttajat; trendit; tulevaisuus; tekoäly; interaktiivisuus
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: 3
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: