A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa
Addressing Methodological Challenges in Research on Professional Learning and Development (2022)
Goller, M., Kyndt, E., Paloniemi, S., & Damşa, C. (2022). Addressing Methodological Challenges in Research on Professional Learning and Development. In M. Goller, E. Kyndt, S. Paloniemi, & C. Damşa (Eds.), Methods for Researching Professional Learning and Development : Challenges, Applications and Empirical Illustrations (pp. 1-16). Springer. Professional and Practice-based Learning, 33. https://doi.org/10.1007/978-3-031-08518-5_1
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Goller, Michael; Kyndt, Eva; Paloniemi, Susanna; Damşa, Crina
Emojulkaisu: Methods for Researching Professional Learning and Development : Challenges, Applications and Empirical Illustrations
Emojulkaisun toimittajat: Goller, Michael; Kyndt, Eva; Paloniemi, Susanna; Damşa, Crina
ISBN: 978-3-031-08517-8
eISBN: 978-3-031-08518-5
Lehti tai sarja: Professional and Practice-based Learning
ISSN: 2210-5549
eISSN: 2210-5557
Julkaisuvuosi: 2022
Ilmestymispäivä: 31.08.2022
Sarjan numero: 33
Artikkelin sivunumerot: 1-16
Kirjan kokonaissivumäärä: 627
Kustantaja: Springer
Kustannuspaikka: Cham
Julkaisumaa: Sveitsi
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-08518-5_1
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin
Tiivistelmä
Research in the area of professional learning and development is faced with particular empirical and methodological challenges due to its nature and contexts. This chapter introduces and briefly describes these challenges. It then gives an overview of each of the methods/approaches (i.e., chapters) in this book in relation to the identified challenges. The chapter ends with a presentation of the overall structure of the book.
YSO-asiasanat: ammatillinen kehitys; ammatillinen koulutus; työssäoppiminen; tutkimusmenetelmät; metodologia
Vapaat asiasanat: professional learning and development; workplace learning; VET; research methods
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2022
JUFO-taso: 2
Emojulkaisu, jossa JYU-tekijöitä: