D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot (2022)
Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Tarnanen, Mirja; Hankala, Mari
Emojulkaisu: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?
ISBN: 978-952-7475-45-4
eISBN: 978-952-7475-54-6
Lehti tai sarja: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja
ISSN: 2342-5970
Julkaisuvuosi: 2022
Sarjan numero: 16
Artikkelin sivunumerot: 36-39
Kirjan kokonaissivumäärä: 87
Kustantaja: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
Pysyvä verkko-osoite: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82941
Lisätietoja: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.
YSO-asiasanat: pedagogiikka; perusopetus; alakoululaiset; monialaisuus; oppiaineet; ilmiöt; projektioppiminen; tutkiva oppiminen; yhteistyö; osaaminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2022