D2 Artikkeli ammatillisessa kokoomateoksessa
Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot (2022)


Tarnanen, M., & Hankala, M. (2022). Monialaiset oppimiskokonaisuudet ja uudet lukutaidot. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 36-39). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatTarnanen, Mirja; Hankala, Mari

EmojulkaisuTyöyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN978-952-7475-45-4

eISBN978-952-7475-54-6

Lehti tai sarjaKansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN2342-5970

Julkaisuvuosi2022

Sarjan numero16

Artikkelin sivunumerot36-39

Kirjan kokonaissivumäärä87

KustantajaKansallinen audiovisuaalinen instituutti

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

Pysyvä verkko-osoitehttps://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82941

LisätietojaKokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


YSO-asiasanatpedagogiikkaperusopetusalakoululaisetmonialaisuusoppiaineetilmiötprojektioppiminentutkiva oppiminenyhteistyöosaaminen


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-22-04 klo 16:03