A3 Book section, Chapters in research books
Kulttuurihistoriallinen lähestymistapa lapsen oppimiseen ja kehitykseen (2022)


Koivula, M., & Hännikäinen, M. (2022). Kulttuurihistoriallinen lähestymistapa lapsen oppimiseen ja kehitykseen. In M. Koivula, A. Siippainen, & P. Eerola-Pennanen (Eds.), Valloittava varhaiskasvatus : oppimista, osallisuutta ja hyvinvointia (3. korjattu ja laajennettu painos., pp. 91-109). Vastapaino.


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsKoivula, Merja; Hännikäinen, Maritta

Parent publicationValloittava varhaiskasvatus : oppimista, osallisuutta ja hyvinvointia

Parent publication editorsKoivula, Merja; Siippainen, Anna; Eerola-Pennanen, Paula

ISBN978-952-397-004-5

eISBN978-952-397-054-0

Edition3. korjattu ja laajennettu painos

Publication year2022

Pages range91-109

Number of pages in the book378

PublisherVastapaino

Place of PublicationTampere

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

Publication open accessNot open

Publication channel open access


Keywordsearly childhood education and carechildren (age groups)learningupbringingdevelopment (passive)child developmentcultural history


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2022

JUFO rating2


Last updated on 2024-03-04 at 21:46