B1 Non-refereed journal articles
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi (2022)
Theory and practice to support the teaching of interpersonal communication competence


Kostiainen, E. (2022). Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 18(1), 80-82. https://doi.org/10.33352/prlg.121490


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editorsKostiainen, Emma

Journal or seriesPrologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti

ISSN1795-7613

eISSN2342-3684

Publication year2022

Publication date15/09/2022

Volume18

Issue number1

Pages range80-82

PublisherPrologi

Publication countryFinland

Publication languageFinnish

DOIhttps://doi.org/10.33352/prlg.121490

Persistent website addresshttps://journal.fi/prologi/article/view/121490/74870

Publication open accessOpenly available

Publication channel open accessOpen Access channel

Publication is parallel published (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83292

Additional informationKirja-arvostelu teoksesta: Suvi-Tuuli Murumäki & Heljä Haapamäki-Niemi (toim.) 2022. Yhdessä – Näkökulmia vuorovaikutuksen oppimiseen ja opettamiseen. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja 2022.


Keywordsinteractionsocial skillsfeedbackgroup communicationcommunicative skillsperformance skillssocial medialearningteaching and instructionbook reviews

Free keywordsinteraction; interpersonal communication competence; teaching; learning


Contributing organizations


Ministry reportingYes

Reporting Year2022


Last updated on 2024-03-04 at 21:46