B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi (2022)
Theory and practice to support the teaching of interpersonal communication competence
Kostiainen, E. (2022). Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 18(1), 80-82. https://doi.org/10.33352/prlg.121490
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kostiainen, Emma
Lehti tai sarja: Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
ISSN: 1795-7613
eISSN: 2342-3684
Julkaisuvuosi: 2022
Ilmestymispäivä: 15.09.2022
Volyymi: 18
Lehden numero: 1
Artikkelin sivunumerot: 80-82
Kustantaja: Prologi
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: suomi
DOI: https://doi.org/10.33352/prlg.121490
Pysyvä verkko-osoite: https://journal.fi/prologi/article/view/121490/74870
Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla
Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava
Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83292
Lisätietoja: Kirja-arvostelu teoksesta: Suvi-Tuuli Murumäki & Heljä Haapamäki-Niemi (toim.) 2022. Yhdessä – Näkökulmia vuorovaikutuksen oppimiseen ja opettamiseen. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja 2022.
YSO-asiasanat: vuorovaikutus; sosiaaliset taidot; palaute; ryhmäviestintä; viestintätaidot; esiintymistaito; sosiaalinen media; oppiminen; opetus; kirja-arvostelut
Vapaat asiasanat: Äidinkielen opettajain liitto
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Raportointivuosi: 2022