B1 Non-refereed journal articles
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi (2022)
Theory and practice to support the teaching of interpersonal communication competence
Kostiainen, E. (2022). Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 18(1), 80-82. https://doi.org/10.33352/prlg.121490
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Kostiainen, Emma
Journal or series: Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti
ISSN: 1795-7613
eISSN: 2342-3684
Publication year: 2022
Publication date: 15/09/2022
Volume: 18
Issue number: 1
Pages range: 80-82
Publisher: Prologi
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
DOI: https://doi.org/10.33352/prlg.121490
Persistent website address: https://journal.fi/prologi/article/view/121490/74870
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83292
Additional information: Kirja-arvostelu teoksesta: Suvi-Tuuli Murumäki & Heljä Haapamäki-Niemi (toim.) 2022. Yhdessä – Näkökulmia vuorovaikutuksen oppimiseen ja opettamiseen. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja 2022.
Keywords: interaction; social skills; feedback; group communication; communicative skills; performance skills; social media; learning; teaching and instruction; book reviews
Free keywords: interaction; interpersonal communication competence; teaching; learning
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2022