B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi (2022)
Theory and practice to support the teaching of interpersonal communication competence


Kostiainen, E. (2022). Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 18(1), 80-82. https://doi.org/10.33352/prlg.121490


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatKostiainen, Emma

Lehti tai sarjaPrologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti

ISSN1795-7613

eISSN2342-3684

Julkaisuvuosi2022

Ilmestymispäivä15.09.2022

Volyymi18

Lehden numero1

Artikkelin sivunumerot80-82

KustantajaPrologi

JulkaisumaaSuomi

Julkaisun kielisuomi

DOIhttps://doi.org/10.33352/prlg.121490

Pysyvä verkko-osoitehttps://journal.fi/prologi/article/view/121490/74870

Julkaisun avoin saatavuusAvoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuusKokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX)https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83292

LisätietojaKirja-arvostelu teoksesta: Suvi-Tuuli Murumäki & Heljä Haapamäki-Niemi (toim.) 2022. Yhdessä – Näkökulmia vuorovaikutuksen oppimiseen ja opettamiseen. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja 2022.


YSO-asiasanatvuorovaikutussosiaaliset taidotpalauteryhmäviestintäviestintätaidotesiintymistaitososiaalinen mediaoppiminenopetuskirja-arvostelut

Vapaat asiasanatÄidinkielen opettajain liitto


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Raportointivuosi2022


Viimeisin päivitys 2024-15-06 klo 00:27