B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi (2022)
Theory and practice to support the teaching of interpersonal communication competence


Kostiainen, E. (2022). Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 18(1), 80-82. https://doi.org/10.33352/prlg.121490


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kostiainen, Emma

Lehti tai sarja: Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti

ISSN: 1795-7613

eISSN: 2342-3684

Julkaisuvuosi: 2022

Ilmestymispäivä: 15.09.2022

Volyymi: 18

Lehden numero: 1

Artikkelin sivunumerot: 80-82

Kustantaja: Prologi

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: suomi

DOI: https://doi.org/10.33352/prlg.121490

Pysyvä verkko-osoite: https://journal.fi/prologi/article/view/121490/74870

Julkaisun avoin saatavuus: Avoimesti saatavilla

Julkaisukanavan avoin saatavuus: Kokonaan avoin julkaisukanava

Julkaisu on rinnakkaistallennettu (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83292

Lisätietoja: Kirja-arvostelu teoksesta: Suvi-Tuuli Murumäki & Heljä Haapamäki-Niemi (toim.) 2022. Yhdessä – Näkökulmia vuorovaikutuksen oppimiseen ja opettamiseen. Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja 2022.


YSO-asiasanat: vuorovaikutus; sosiaaliset taidot; palaute; ryhmäviestintä; viestintätaidot; esiintymistaito; sosiaalinen media; oppiminen; opetus; kirja-arvostelut

Vapaat asiasanat: Äidinkielen opettajain liitto


Liittyvät organisaatiot


OKM-raportointi: Kyllä

Raportointivuosi: 2022


Viimeisin päivitys 2023-03-04 klo 08:43