D1 Article in a trade journal
”Miksi emme tee niin kuin pitäisi?” : draamakasvatus antaa tilaa oppijoiden kysymyksille (2022)


Lehtonen, A. (2022). ”Miksi emme tee niin kuin pitäisi?” : draamakasvatus antaa tilaa oppijoiden kysymyksille. Ympäristökasvatus, 2022. https://feesuomi.fi/lehti/miksi-emme-tee-niin-kuin-pitaisi-draamakasvatus-antaa-tilaa-oppijoiden-kysymyksille/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Lehtonen, Anna

Journal or series: Ympäristökasvatus

ISSN: 1237-6345

Publication year: 2022

Volume: 2022

Publisher: FEE Suomi

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://feesuomi.fi/lehti/miksi-emme-tee-niin-kuin-pitaisi-draamakasvatus-antaa-tilaa-oppijoiden-kysymyksille/

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel


Abstract

Ympäristökriisi herättää oppijoissa usein haastavia kysymyksiä, joihin kasvattajan on vaikea vastata. Ympäristökriisin käsitteleminen opetuksessa ei ole helppoa, eikä aihe välttämättä herätä oppijoiden kiinnostusta. Sen sijaan kuluttamiseen liittyvät asiat innostavat lapsia ja nuoria selvästi enemmän.


Keywords: environmental education; functional methods; social inclusion; drama education; lower comprehensive school


Contributing organizations


Related projects


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2022


Last updated on 2022-08-12 at 00:07