G4 Doctoral dissertation (monograph)
”Tää on ollut ihan paras mupevuosi mitä mulla on koskaan ollut. Hauskoin.” : toimintatutkimus 11–15-vuotiaiden oppilaiden tablet-laitteiden yhteistoiminnallisesta käytöstä musiikin hahmotusaineiden opetuksessa (2022)
”This has been the best music foundations year I’ve ever had. The most fun.” : action research on the collaborative use of tablet devices by 11-15 year old students in the teaching of music perception subjects
Virtanen, K. (2022). ”Tää on ollut ihan paras mupevuosi mitä mulla on koskaan ollut. Hauskoin.” : toimintatutkimus 11–15-vuotiaiden oppilaiden tablet-laitteiden yhteistoiminnallisesta käytöstä musiikin hahmotusaineiden opetuksessa [Doctoral dissertation]. Jyväskylän yliopisto. JYU dissertations, 557. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9200-2
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Virtanen, Katariina
eISBN: 978-951-39-9200-2
Journal or series: JYU dissertations
eISSN: 2489-9003
Publication year: 2022
Number in series: 557
Number of pages in the book: 1 verkkoaineisto (226 sivua)
Publisher: Jyväskylän yliopisto
Place of Publication: Jyväskylä
Publication country: Finland
Publication language: Finnish Sign Language
Persistent website address: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9200-2
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Keywords: music education; learning environment; computer-assisted teaching; educational technology; mobile devices; tablet computers; cooperative learning; learning experiences; doctoral dissertations
Free keywords: action research; mobile devices; tablet devices; collaborative learning; music perception studies
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
Reporting Year: 2022