D2 Article in a professional book
Leikiten kohti digitaalisen pedagogiikan toimintakulttuurin johtamista (2022)


Lähdesmäki, S., & Nurmi, T. (2022). Leikiten kohti digitaalisen pedagogiikan toimintakulttuurin johtamista. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 20-21). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/


JYU authors or editors


Publication details

All authors or editors: Lähdesmäki, Sirkku; Nurmi, Tommi

Parent publication: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?

ISBN: 978-952-7475-45-4

eISBN: 978-952-7475-54-6

Journal or series: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja

ISSN: 2342-5970

Publication year: 2022

Number in series: 16

Pages range: 20-21

Number of pages in the book: 87

Publisher: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti

Publication country: Finland

Publication language: Finnish

Persistent website address: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/

Publication open access: Openly available

Publication channel open access: Open Access channel

Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84324

Additional information: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.


Keywords: early childhood education and care; digital competence; media literacy; playing (children's games); day care centres; operational culture; pedagogical planning; leadership (activity); early childhood education and care teachers; competence development; continuing professional education

Free keywords: digitaalinen pedagogiikka


Contributing organizations


Ministry reporting: Yes

Reporting Year: 2022


Last updated on 2023-30-08 at 09:09