D2 Article in a professional book
Leikiten kohti digitaalisen pedagogiikan toimintakulttuurin johtamista (2022)
Lähdesmäki, S., & Nurmi, T. (2022). Leikiten kohti digitaalisen pedagogiikan toimintakulttuurin johtamista. In Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä? (pp. 20-21). Kansallinen audiovisuaalinen instituutti. Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja, 16. https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
JYU authors or editors
Publication details
All authors or editors: Lähdesmäki, Sirkku; Nurmi, Tommi
Parent publication: Työyhteisöpolkuja uusiin lukutaitoihin : kuinka osaamisen kuvaukset tukevat työyhteisölähtöistä kasvatuksen ja opetuksen kehittämistä?
ISBN: 978-952-7475-45-4
eISBN: 978-952-7475-54-6
Journal or series: Kansallisen audiovisuaalisen instituutin julkaisuja
ISSN: 2342-5970
Publication year: 2022
Number in series: 16
Pages range: 20-21
Number of pages in the book: 87
Publisher: Kansallinen audiovisuaalinen instituutti
Publication country: Finland
Publication language: Finnish
Persistent website address: https://uudetlukutaidot.fi/tuki-ja-julkaisut/tyoyhteisopolkuja-uusiin-lukutaitoihin/
Publication open access: Openly available
Publication channel open access: Open Access channel
Publication is parallel published (JYX): https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84324
Additional information: Kokoelman artikkelit on kertaalleen julkaistu erillisinä keväällä 2022 Uudet lukutaidot -kehittämisohjelman verkkosivuilla www.uudetlukutaidot.fi.
Keywords: early childhood education and care; digital competence; media literacy; playing (children's games); day care centres; operational culture; pedagogical planning; leadership (activity); early childhood education and care teachers; competence development; continuing professional education
Free keywords: digitaalinen pedagogiikka
Contributing organizations
Ministry reporting: Yes
VIRTA submission year: 2022