A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Learning in the context of entrepreneurial marketing (2006)
Kulmala, K., & Suoranta, M. (2006). Learning in the context of entrepreneurial marketing. In Frontiers of e-Business Research 2005 (pp. 470-482). Tampere University of Technology and University of Tampere.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kulmala, Kimmo; Suoranta, Mari
Emojulkaisu: Frontiers of e-Business Research 2005
ISBN: 952-15-1543-0
ISSN: 1459-0131
Julkaisuvuosi: 2006
Sarjan numero: Volume 2
Artikkelin sivunumerot: 470-482
Kustantaja: Tampere University of Technology and University of Tampere
Julkaisumaa: Suomi
Julkaisun kieli: englanti
Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin
YSO-asiasanat: kompetenssi; tieto; tietämys
Vapaat asiasanat: yrittäjämäinen oppiminen; yrittäjämäinen markkinointi; exploratiivinen oppiminen; exploitatiivinen oppiminen
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated