A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
Learning in the context of entrepreneurial marketing (2006)


Kulmala, K., & Suoranta, M. (2006). Learning in the context of entrepreneurial marketing. In Frontiers of e-Business Research 2005 (pp. 470-482). Tampere University of Technology and University of Tampere.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Kulmala, Kimmo; Suoranta, Mari

Emojulkaisu: Frontiers of e-Business Research 2005

ISBN: 952-15-1543-0

ISSN: 1459-0131

Julkaisuvuosi: 2006

Sarjan numero: Volume 2

Artikkelin sivunumerot: 470-482

Kustantaja: Tampere University of Technology and University of Tampere

Julkaisumaa: Suomi

Julkaisun kieli: englanti

Avoin saatavuus: Julkaisukanava ei ole avoin


YSO-asiasanat: kompetenssi; tieto; tietämys

Vapaat asiasanat: yrittäjämäinen oppiminen; yrittäjämäinen markkinointi; exploratiivinen oppiminen; exploitatiivinen oppiminen

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointi: Kyllä

Alustava JUFO-taso: Not rated


Viimeisin päivitys 2020-13-10 klo 18:06