A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Achievement Orientations, School Adjustment and Well-being: A Longitudinal Study (2007)


Määttä, S., Nurmi, J.-E., & Stattin, H. (2007). Achievement Orientations, School Adjustment and Well-being: A Longitudinal Study. Journal of Research on Adolescence, 17(4), 789-811. https://doi.org/10.1111/j.1532-7795.2007.00547.x


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatMäättä, Sami; Nurmi, Jari-Erik; Stattin, Håkan

Lehti tai sarjaJournal of Research on Adolescence

Julkaisuvuosi2007

Volyymi17

Lehden numero4

Artikkelin sivunumerot789-811

JulkaisumaaBritannia

Julkaisun kielienglanti

DOIhttps://doi.org/10.1111/j.1532-7795.2007.00547.x

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


YSO-asiasanathyvinvointi

Vapaat asiasanatAchievement orientations; Adolescents; Self-Handicapping; Learned helplessness; Causal attributions; Engagement with School; Norm-breaking Behavior

Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-14-12 klo 07:27