A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä
Achievement Orientations, School Adjustment and Well-being: A Longitudinal Study (2007)
Määttä, S., Nurmi, J.-E., & Stattin, H. (2007). Achievement Orientations, School Adjustment and Well-being: A Longitudinal Study. Journal of Research on Adolescence, 17(4), 789-811. https://doi.org/10.1111/j.1532-7795.2007.00547.x
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Määttä, Sami; Nurmi, Jari-Erik; Stattin, Håkan
Lehti tai sarja: Journal of Research on Adolescence
Julkaisuvuosi: 2007
Volyymi: 17
Lehden numero: 4
Artikkelin sivunumerot: 789-811
Julkaisumaa: Britannia
Julkaisun kieli: englanti
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1532-7795.2007.00547.x
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
YSO-asiasanat: hyvinvointi
Vapaat asiasanat: Achievement orientations; Adolescents; Self-Handicapping; Learned helplessness; Causal attributions; Engagement with School; Norm-breaking Behavior
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated