A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
The Changing Role Of Marketing Associations In The Internationalization Of the Finnish Forest Industry (1999)


Sajasalo, P. (1999). The Changing Role Of Marketing Associations In The Internationalization Of the Finnish Forest Industry. In J. A. Carland, & J. Carland (Eds.), Proceedings of the Allied Academies International Conference (pp. 5-11). Allied Academies, Inc.. Proceedings of the Academy of Marketing Studies, 4:2.


JYU-tekijät tai -toimittajat


Julkaisun tiedot

Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajatSajasalo, Pasi

EmojulkaisuProceedings of the Allied Academies International Conference

Emojulkaisun toimittajatCarland, Jo Ann; Carland, Jim

Lehti tai sarjaProceedings of the Academy of Marketing Studies

Julkaisuvuosi1999

Sarjan numero4:2

Artikkelin sivunumerot5-11

KustantajaAllied Academies, Inc.

KustannuspaikkaCullowhee, NC, USA

JulkaisumaaYhdysvallat (USA)

Julkaisun kielienglanti

Julkaisun avoin saatavuusEi avoin

Julkaisukanavan avoin saatavuus


Tieteenalat:


Liittyvät organisaatiot

JYU-yksiköt:


OKM-raportointiKyllä

Alustava JUFO-tasoNot rated


Viimeisin päivitys 2023-01-02 klo 20:20