A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa
The Changing Role Of Marketing Associations In The Internationalization Of the Finnish Forest Industry (1999)
Sajasalo, P. (1999). The Changing Role Of Marketing Associations In The Internationalization Of the Finnish Forest Industry. In J. A. Carland, & J. Carland (Eds.), Proceedings of the Allied Academies International Conference (pp. 5-11). Allied Academies, Inc.. Proceedings of the Academy of Marketing Studies, 4:2.
JYU-tekijät tai -toimittajat
Julkaisun tiedot
Julkaisun kaikki tekijät tai toimittajat: Sajasalo, Pasi
Emojulkaisu: Proceedings of the Allied Academies International Conference
Emojulkaisun toimittajat: Carland, Jo Ann; Carland, Jim
Lehti tai sarja: Proceedings of the Academy of Marketing Studies
Julkaisuvuosi: 1999
Sarjan numero: 4:2
Artikkelin sivunumerot: 5-11
Kustantaja: Allied Academies, Inc.
Kustannuspaikka: Cullowhee, NC, USA
Julkaisumaa: Yhdysvallat (USA)
Julkaisun kieli: englanti
Julkaisun avoin saatavuus: Ei avoin
Julkaisukanavan avoin saatavuus:
Liittyvät organisaatiot
OKM-raportointi: Kyllä
Alustava JUFO-taso: Not rated